ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

هیجان به مهران برمی‌گردد | زمزمه‌های بازگشت نیان به گوش می‌رسد

  • کد خبر: ۱۷۹۵۰۳
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
هیجان به مهران برمی‌گردد | زمزمه‌های بازگشت نیان به گوش می‌رسد
«نیان» با وجود اخبار ضدونقیض در حال بسته شدن برای فصل جدید است.

کش‌وقوس‌های کناره‌‎گیری نمایندگان بسکتبال و والیبال خراسان از لیگ‌های برتر فصل آینده، در یک ماه گذشته سروصدای زیادی به پا کرد. با وجود این، بالاخره در وانفسای بی‌مهری مسئولان استان به ورزش، هم آویژه صنعتی‌ها با شکل‌وشمایلی جدید به لیگ‌برتر بسکتبال برگشتند و هم نیان‌الکترونیک بالاخره تصمیم گرفت به لیگ‌برتر والیبال برگردد و بار دیگر تیم‌داری کند.

مجموعه اقتصادی نیان سال گذشته بعد از چهار فصل دوری، استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد را در لیگ‌برتر والیبال صاحب نماینده کرد و با تیمش توانست هیجان را به سالن مهران و جمع دوستداران این رشته ورزشی بیاورد. هیجانی که حتی تا پای مرحله پلی‌آف هم پیش رفت و نیان توانست در نخستین فصل حیاتش در عرصه ورزش به پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال صعود کند. حالا نیانی‌ها چشم‌هایشان را به همه حاشیه‌های اخیر بسته و تصمیم گرفته‌اند بار دیگر با قدرت به لیگ‌برتر برگردند و چراغ والیبال استان را روشن نگه دارند.

لیگ‌برتر با تدبیر جدید مدیریتی

نیان‌الکترونیک درحالی بازگشت به لیگ‌برتر والیبال را پذیرفت که شرکت سهامی خاص نیان، امسال به شرکت سهامی عام تغییر هویت داده است و همین مسئله بر سیاست‌های مدیریتی باشگاه فرهنگی‌ورزشی نیان هم اثرگذار خواهد بود. امیرهوشنگ باغبان، مدیرعامل باشگاه نیان‌الکترونیک، درباره حضور دوباره این تیم در فصل آینده لیگ‌برتر گفت: «مسئولان قول‌های زیادی در طول فصل گذشته دادند که هیچ‌‎کدامشان عملی نشد و همین مسئله مسئولان شرکت نیان‌الکترونیک را دل‌سرد کرد.

با این همه، ما تصمیم گرفتیم امسال هم در لیگ‌برتر شرکت کنیم تا حسن‌نیتمان را به اهالی ورزش استان اثبات کنیم.» وی افزود: «ما نگران هزینه‌هایمان نیستیم، اما واقعیت آن است که باید پاسخگوی سهام‌‎دارانمان باشیم و ازاین‌رو، امسال همه تلاشمان را کردیم که هزینه‌ها را کم کنیم.» باغبان اذعان کرد: «ما یک باشگاه خصوصی هستیم و باید از محل‌های دیگری هم هزینه‌هایمان را تأمین کنیم و دراین‌زمینه، کمیته‌های اقتصادی‌مان باید فعال شوند.»

حفظ کادرفنی قدیمی

تیم والیبال نیان‌الکترونیک مشهد امسال هم با کادرفنی سال پیشش به میدان لیگ‌برتر می‌رود. جایی که حامد صمدی، سرمربی جوان و حالا دیگر رفته‌رفته باتجربه‌ترشده نیان همچنان روی نیمکت، نفر اول است و محمدرضا تابعی و نوید مشجری او را در امر فنی یاری می‌کنند. گفته می‌شود نیانی‌ها ممکن است برای تکمیل کادرفنی‌شان از یک مربی بومی جوان هم بهره ببرند، ولی هنوز نامی از این مربی به میان نیامده است.

۱۰ بازیکن با نیان تمام کردند

مدیرعامل باشگاه نیان‌الکترونیک مشهد می‌گوید حضور ۱۰ بازیکن در این تیم قطعی شده است و با آن‌ها قرارداد داخلی بستند. با وجود این، باغبان می‌گوید تا زمانی که قرارداد این نفرات رسمی و در سازمان لیگ ثبت نشود، از آن‌ها نام نخواهد برد. نیان‌الکترونیک در فصل گذشته سه ستاره والیبال ایران، محمد موسوی و علیرضا بهبودی و مهدی جلوه، را در اختیار داشت و امسال هر سه این بازیکنان با سایر تیم‌ها قرارداد بستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نیان‌الکترونیک امسال پوریا یلی، امین نجفی، محمدرضا مؤذن، امیر پژوهان و مهرداد شیبانی را به خدمت گرفته است؛ پوریا یلی پشت‌خط‌زن فصل گذشته ایفاسرام اردکان، محمدرضا مؤذن لیبرو تیم قهرمان لیگ شهداب یزد، امیرپژوهان بازیکن مشهدی و دریافت‌کننده قدرتی راه‌یاب‌ملل مریوان و مهرداد شیبانی سرعتی‌زن سایپا. البته به این فهرست نام‌‎های دیگری را باید اضافه کرد که در بازار نقل‌وانتقالات نامشان جلو نام باشگاه نیان‌الکترونیک گماشته می‌شود و ممکن است در فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کنند. البته نفراتی مانند یونس جوان هم چهره بومی و فصل گذشته تیم هستند که احتمالا امسال هم آن‌ها را در پیراهن نیان خواهیم دید.

مسئله مهران، دغدغه زمین

حضور نماینده مشهد در لیگ‌برتر والیبال ایران اتفاقی خوشایند برای ورزش‌دوستان خراسانی است و از همین حالا همه برای شروع تمرینات این تیم که از شنبه خواهد بود، لحظه‌شماری می‌کنند. اما نکته نگران‌کننده، وضعیت سالن مهران، محل برگزاری رقابت‌های والیبال لیگ‌برتر به میزبانی مشهد است؛ سالنی که چندی پیش مسئولان سازمان لیگ از آن بازدید کردند و مثل هر سال ایراداتی به آن گرفته شد که کف‌پوش آن مهم‌ترین این ایرادات است.

سال گذشته مسئولان استان با وعده در اختیار قراردادن یک زمین به شرکت نیان برای ساخت سالن اختصاصی والیبال، قرار بود این مشکل را حل کنند؛ وعده‌ای که هرگز محقق نشد و راه وشهرسازی هیچ‌وقت حاضر نشد زمینی را در اختیار نیانی‌ها بگذارد. حالا باید دید مسئله مهران و دغدغه زمین در فصل پیش‌رو چقدر والیبال استان و والیبال‌دوستان خراسانی را اذیت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->